13 Ocak 2013 Pazar

Güzel Pazarlar Ola !!!

0
13.1.13
Hayat öylesine ilginçtir ki dostlar tatil olan bir pazar sabahı hiç alışılmadık bir saate şak diye %10binyüzmilyon zinde uyanabilirsiniz.

İşte ben tam bu sabah saat 6da bi uyandım uyanış o uyanış. Hemen tekrar yatmak istedim. (Gönül isterdi ki demin yarım kaldığım rüyama devam etmek istedim diye yazayım ama ben 10 rüyamın 9unu simsiyah geçiren bi adamım.) Yatakta bi o yana bi bu yana döndüm durdum sonradan bir de ne hatırlayım bi arkadaşımın sayesinde (ki kendisini çok severim bana istediğim bi filmi şak diye buluverdi burdan ona çok selamlar ola) indirdiğim filmi hatırladım dedim onu izleyim.

Bu dandik ilçemde, bu dandik havada ve gayet erken saatte nasıl iyi oldum var ya. Eskiden böyle ailecek balkonda güzelce kahvaltı ederdik. Onu hatırladım lan! Dedim yaz gelsin gene yapak öyle bişeyler. Çok istedim, o an güneşi görmeyi çok istedim be. Olmadı ama ben gene de mutlu oldum. Zaten Nil Karaibrahimgil'i çok severim. Bir de güzeller güzeli Melisa Sözen hanım da başrol olunca severek izledim. Yalnız hiç beklemediğim bi anda film bitiverdi.

Bilmeyip te merak edenler googıldan uğraşmasınlar diye işte Leydi Melisa Sözen
Dikkatimi çekti de filmi baya baya anlatmaya başlıcam. Burada anlattıklarım bana has şeyler olduğundan kısa kestim.Bu arada film "Pazarları Hiç Sevmem"

Bu da fragman müzik vs güzeldir candır.

Türker Alp

0 yorum: